OBÓZ LETNI FUN & CHILL dla MŁODZIEŻY 15-19 LAT

11 fantastycznych dni wypełnionych mnóstwem ciekawych atrakcji i lekkiego luzu!

OBÓZ FUN & CHILL DLA MŁODZIEŻY to wyjątkowa przygoda dla wszystkich, którzy lubią aktywność, wspólne spędzanie czasu, chcą mieć wpływ na to co robią, różnorodność zajęć, nie lubią się nudzić, a czasem lubią zwyczajnie poleniuchować.

PROGRAM OBOZU FUN & CHILL DLA MŁODZIEŻY

Uczestnicy decydują w jakich zajęciach chcą wziąć udział. Mogą wybrać wybrane bloki zajęciowe z aktualnie realizowanych lub wziąć udział we wszystkich zajęciach m.in. z programów:

  • Game Development (w zależności od ilości dostępnych miejsc)
  • Zajęcia detektywistyczno-kryminalistyczne
  • Zajęcia Hand Made
  • Zajęcia larpowe
  • Zajęcia fotograficzne
Dodatkowo czas na realizację własnych pomysłów pod okiem opiekuna, zabawy z rówieśnikami na powietrzu. Plażowanie i kąpiele w jeziorze.

CZĘŚĆ REKREACYJNA OBOZU FUN & CHILL DLA MŁODZIEŻY

INTEGRACJA I ZABAWA

  • Integracja i animacje
  • Codzienna gimnastyka i gry zespołowe
  • Olimpiada obozowa
  • Team building
  • Kino wieczorne
  • Games Room i Game Night
  • Bogata kolekcja planszówek
  • Ognisko 
  • Emocjonujące podchody o zmroku
  • 1 wejście na basen kryty w obiekcie
  • kręgle
  • Dni tematyczne: podróżniczy, detektywistyczny, dziennikarski i inne
  • Paintball laserowy i rozgrywki nerfowe
  • Wycieczka do Mrongoville Miasteczka Westernowego
  • Wejście do Parku linowego
  • plażowanie i kąpiele w jeziorze

PRZYKŁADOWY HARMONOGRAM DNIA

g. 7.30 Pobudka i toaleta poranna
g. 8.00 Rozruch poranny
g. 8.30 Śniadanie
g. 9.00 Porządki w pokojach i kontrola czystości
g. 10.00 Zajęcia programowe
g. 14.00 Obiad
g. 14.30 Odpoczynek poobiedni
g. 15.30 Zajęcia w terenie z wychowawcami, gry zespołowe 
g. 16.30 Zajęcia programowe
g. 19.00 Kolacja
g. 19.30 Integracja i animacje
g. 21.30 Toaleta wieczorna
g. 22.00 Cisza nocna

Uwaga! Harmonogram stanowi wyłącznie element poglądowy, jest elastyczny i może ulegać zmianom w zależności od planowanych na dany dzień zajęć.

ATRAKCJE W CENIE OBOZU FUN & CHILL

laser tag kolonie

Laser Tag i nerfy

Rozgrywki strategiczne w terenie.

Park linowy

Park linowy na całego dla wszystkich!

miasteczko westernowe

Miasteczko Westernowe

Dziki Zachód na wyciągnięcie ręki!

BASEN KRYTY

Trochę wody dla ochłody w basenie hotelowym.

Kręgielnia

Fantastyczna zabawa w hotelowej kręgielni.

Atrakcje dodatkowo PŁATNE*(nie są w cenie wyjazdu)

*Atrakcje dodatkowo płatne organizowane są wyłącznie w przypadku zebrania się min. 25 os.

Deska z pagajem SUP

Tylko dla umiejących pływać.
35 zł/h z opiekunem.

Windsurfing z instruktorem

150 zł/h, lekcja 1 na 1

Paintball

Zestaw Terminatora 500 kulek/os
150 zł/os

Gokarty

120 zł/os, 2 przejazdy po 8 min (tylko dzieci powyżej 130 cm wzrostu)

QUIT GAME

Gra stworzona na postawie serialu Squit Game.
50 zł/os

ZAKWATEROWANIE

Hotel Mrągowo Resort & SPA 4*

Czterogwiazdkowy hotel położony jest w samym środku niezwykle malowniczego regionu, jakim są Mazury. Hotel umiejscowiony jest nad brzegiem jeziora Czos, w miejscowości Mrągowo.

Uczestnicy będą zakwaterowani w pokojach 2-4 osobowych, w szczególnych przypadkach może być pokój 5 osobowy.

Posiłki w hotelowej restauracji.

Do dyspozycji naszej grupy – sala konferencyjna na wyłączność, na czas całego pobytu.

Previous slide
Next slide

CENA: 3 600zł/os

Rabaty:

Uwaga! Rabaty nie łączą się ze sobą!

First minute przy zapisie do 31.03.2023: -200 zł 

Przy zgłoszeniu 2 i więcej rodzeństwa: -200 zł/każde dziecko 

Za polecenie 1 osoby: -80 zł, 2 osób: -150 zł, 3 i więcej osób: -200 zł. Rabat udzielany jest osobie polecającej w przypadku zapisu i wpłaty przez osobę, której został polecony wyjazd.

Cena zawiera:

  • zakwaterowanie i pełne wyżywienie, 10 noclegów z pełnym wyżywieniem w hotelu 4*, w komfortowych pokojach z łazienkami, TV i klimatyzacją.
  • nieograniczony dostęp do wody, owoców i innych zdrowych przekąsek
  • ubezpieczenie grupowe NNW na 10 000 zł
  • opiekę wychowawców i instruktorów
  • wejście do parku linowego
  • wycieczkę do Miasteczka westernowego
  • Laser tag i nerfy
  • 1 wejście na basen hotelowy i kręgle
  • organizację ogniska
  • sprzęt komputerowy i inny niezbędny do realizacji zajęć programowych
  • fotorelację
  • upominek dla każdego uczestnika
 

Cena nie zawiera:

  • kosztu transportu na miejsce wypoczynku i powrót
  • diet, dopłata za dietę 250 zł
  • atrakcji dodatkowo płatnych 
 

DOJAZDY NA MIEJSCE WYPOCZYNKU

Miejsca i godziny wyjazdów zostaną podane na ok. 7 dni przed wyjazdem

Opłaty za dojazd zorganizowany tam i z powrotem

Organizacja transportu grupowego przy min. 10 os. zgłoszonych

Bielsko-Biała 350zł
Bydgoszcz/Toruń 200zł
Częstochowa 300zł
Gdańsk 350zł
Katowice 300zł
Kraków 250zł
Łódź 270zł
Olsztyn 200zł
Poznań 350zł
Rzeszów 350zł
Szczecin 350zł
Warszawa 250zł
Wrocław 300zł
Dojazd własny 0 zł

ZAPISY

Aby dokonać rezerwacji miejsca prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego, oraz dokonanie wpłaty 1 raty.

Warunkiem rezerwacji jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego i wpłata 1 raty w dniu zapisu.

FORMULARZ ZAPISU

DOKUMENTY DO POBRANIA

Pobierz i odeślij skany dokumentów w ciągu 5 dni od dnia zapisu.

Linki do wpłaty rat za obóz

WARUNKI REZERWACJI

1. Aby dokonać rezerwacji miejsca należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.

2. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata 1 raty w dniu dokonania zapisu w wysokości 500 zł na konto Organizatora tj. mBank 19 1140 2004 0000 3702 7579 1533 lub przez system Dotpay/Paynow. Brak wpłaty spowoduje automatyczną anulację rezerwacji i udostępnienie miejsca kolejnej osobie zainteresowanej.

3. Pozostałą część płatności należy uregulować do 28 dni przed wyjazdem.

4. Pobierz, uzupełnij i odeślij skany dokumentów znajdujących się na stronie: https://creativeclubtravel.pl/dokumenty-obozowe/
Brak karty kwalifikacyjnej uniemożliwia nam zakwalifikowanie uczestnika na obóz. 

5. Zastrzegamy sobie prawo ograniczenia liczby uczestników z niepełnosprawnościami (w tym dzieci z zespołem Aspergera, Autyzmem, ADHD) zgodnie z wytycznymi ustawy i rozporządzenia o organizacji wypoczynku dla dzieci, tj. 2 os. niepełnosprawne na grupę 15 os.

6. W przypadku dzieci z niepełnosprawnością lub innymi specjalnymi potrzebami edukacyjnymi prosimy o dołączenie do dokumentów skanu orzeczenia.

7. Brak dokumentów: umowy, karty uczestnika oraz podpisanego przez rodzica regulaminu powoduje anulację rezerwacji bez możliwości zwrotu dokonanych wpłat.

8. O rezerwacji miejsca decyduje kolejność zgłoszeń i wpłaty 1 raty.

UWAGA! W przypadku rezerwacji na mniej niż 28 dni przed terminem wyjazdu należy wnieść opłatę w całości.

OBOZOWE Q&A

Każdy wychowawca musi spełniać szereg wymagań ustawowych oraz wskazanych przez Organizatora. 

Każdy wychowawca ma ukończony kurs wychowawcy wypoczynku dla dzieci oraz Zaświadczenie o niekaralności. Dodatkowo wszyscy wychowawcy każdego roku przechodzą szkolenie przygotowujące do pracy na naszych wyjazdach, które kończą się zaliczeniem egzaminu.

W 70% nasza kadra to sprawdzeni wychowawcy, którzy współpracują z nami od wielu lat.

Tak, każdy wyjazd mamy obowiązek zgłosić do właściwego Kuratora Oświaty do 21 dni przed wyjazdem.

Wypoczynek widoczny jest w Bazie po zatwierdzeniu przez Kuratora. Bywa, że dzieje się to na kilka dni przed wyjazdem. 

 

  • mały plecak na wycieczki   
  • wygodne buty na piesze wycieczki oraz obuwie sportowe  
  • strój kąpielowy, klapki  
  • krem z filtrem UV,  
  • letnie nakrycie głowy (KONIECZNIE),  okulary przeciwsłoneczne 
  • nieprzemakalną kurtkę,   
  • ciepły sweter lub polar,   
  • długie i krótkie spodnie   
  • przybory do mycia, ręczniki, ręcznik kąpielowy 
  • kieszonkowe – wszelkie bilety wstępu do atrakcji dzieci mają zapewnione więc nie ma konieczności aby dzieci zabierały większą gotówkę   
  • suchy prowiant na drogę  
  • osłony nosa i ust 

Z wyjątkiem turnusu dla nastolatków, dzieci będą miały udostępniane telefony 1-2 razy w ciągu dnia. Tj.  w czasie przerwy poobiedniej i lub na wieczór. Wyjątkiem są wycieczki, na które będzie możliwość zabrania telefonu. Telefony w pozostałym czasie deponowane są w bezpiecznym miejscu u Kierownika obozu. 

Bardzo często otrzymujemy pytanie ile kieszonkowego dać dziecku.

Niestety nie mamy na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi. Wszystko zależy do potrzeb dziecka i możliwości rodziców.

Chętni Rodzice mogą przekazać przed wyjazdem w podpisanej kopercie pieniążki dla dziecka, które będą systematycznie w określonej kwocie wypłacane. Należy przygotować odliczoną gotówkę w podpisanej kopercie. Prosimy o gotówkę w banknotach nie większych niż 20 zł – dziękujemy! 

Na terenie Ośrodka, będzie możliwość zakupienia drobnych przekąsek, napojów i pamiątek.

Przez cały pobyt dzieci mają stały i nieograniczony dostęp do wody pitnej oraz zdrowych przekąsek typu owoce. 

Transport na i z miejsca wypoczynku z wybranych miast jest organizowany zbiorowo. Warunkiem jest min. 10 os wyjeżdżających z danej lokalizacji. W czasie przejazdu uczestnikami opiekuje się wychowawca/konwojent.

Transport zorganizowany jest dodatkowo płatny.

Można również wybrać opcję dojazdu własnego.

W zależności od ilości osób może to być transport środkami komunikacji publicznej, busem lub autokarem.

Na wycieczki grupa wyjeżdża wyłącznie busami i autokarami ze sprawdzonej już przez nas firmy transportowej.

Tak. Osoby, które dokonają zapisu otrzymają zaproszenie do spotkania online, które odbędzie się w czerwcu b.r.

W przypadku choroby dziecka, która pojawiła się tuż przed wyjazdem i spowodowała brak możliwości udziału w obozie zachęcamy do dokonania ubezpieczenia kosztów rezygnacji.

Ubezpieczenie ochroni Państwa przed utratą wpłaconych środków.

Jeśli nie ma takiej informacji w opisie programu wyjazdu nie ma takiej potrzeby. 
Zapewniamy sprzęt do zajęć.

Jeśli natomiast ktoś ma ochotę zabrać ze sobą swój sprzęt nie ma problemu. Sprzęt między zajęciami jest deponowany u kierownika.

Zadzwoń :)